2015年11月30日 星期一

✿ 佐敦飯堂 ❤ 唯珍上海麵家

唯珍係我心目中是一個街坊生意的小麵店。
從佢未搬舖開始已經開始幫襯,因為價錢便宜又份量很多!
不過近年都好少去了,洽巧最近會經過佐敦,決定要再來試試~
是夜又跟老公一人一碗麵加個餡餅做晚餐!




我最愛吃這裡的水餃麵/雲吞麵。

今晚繼續叫了碗菜肉雲吞麵!
雲吞依舊大大粒,好多餡!

餡料仍舊味道不變,醃得好濃好入味,正!

麵線唔特別安排,會自動送上幼麵。
麵質依舊彈牙,唯獨雪菜湯底變得淡口,像清湯一樣 >.<





北京餡餅來到是不可不試的!!!
我就是為了它而來吃東西!

這裡的餡餅內質不但超入味,餡料味道好濃,
韮菜亦是熟透了的~

好多時候下午去的話,剛剛煎好的餡餅最好食,外脆內軟~
今晚是預先弄好的,所以溫度只有和暖~
不過內裡依然好多汁,我仍然好喜歡食!

 



老公最愛吃濃味的東西,今晚他點了酸辣雲吞湯麵!

微酸微辣的湯底,最喜歡佢好多木耳、紅蘿蔔、腐竹等等
其實唔加餸都得!



最正係麵底好多,大大碗夠曬份量吃到好飽!!!


另外特別一提可以叫碟蒜醋點雲吞!
唔係成日來食未必知可以咁叫呢~



《唯珍麵家》
Openrice:

http://www.openrice.com/en/hongkong/restaurant/jordan-wei-chen-noodle-shop/10636

~~~~~~
想留意我最新的狀況?
就去Facebook Page找我吧~
嘻,得閒來聊聊天
交流交流一下❤
多謝!

❤❤❤❤❤

本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場。

以上產品及相關資料均由該品牌提供,如需要更多產品資訊,請自行聯絡品牌查詢,或尋求相關專業意見。

如有任何引起之損失或法律糾紛,本人概不負責。

❤❤❤❤❤

☆═━☆═━┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈━═☆━═☆

歡迎聯絡我邀約 ❤ 產品試用 ❤ 出席Event ❤ 服飾穿搭 ❤先謝過!


尋找蔓地:
rhmandy@gmail.com
Facebook Page WeiboTwitterInstagram
Blogger WordpressPixnet
BE Blog she.com theZtyle We Share
ELLE iTrialU BlogASIA She Win
My AgeBlogDB Salad Blog

沒有留言:

張貼留言